High Chaparral Country Music Festival 15 - 17/6

Ja, då har vi haft en liten myshelg bara Peter, jag och Saga...med Anneli, Robert, Felicia och Jeppson:) En helg fylld med Country som du förstår:)

Här är vi på väg att ta cyklarna in till Chappen.


Huvudnumret var Dwight Yoakam...en man i övre åldersspannet med glitterkläder(i min mening osmakligt) men han hade sin fanclubb. Joey + Rory med deras dotter som jag inte vet namnet på men som var klart bäst av dem alla:) Jamie Meyer, Tim McKay, Steff Never, The Harvester och sist men klart den bästa, Laura Bell Bundy !!! Här har du henne in action. Fullt ös hela tiden, kanonlåtar och en härlig röst som klarade ett riktigt Friskis&Svettispass på scenen, vilket energiknippe!!! http://www.youtube.com/watch?v=3xfFbB2CRo8



Här står jag längst fram för att kolla in uppträdanden under dagen...



Och här är lite mingelbilder...






Här tar Peter det lungt, tankar från en ensam cowboy...



Lite westernshower i parken, riktigt proffsiga stuntnummer och full fart hela tiden.





Här har vi Saga och Tilda på äventyr!



Och givetvis de busiga Bröderna Daltons med Lucky Luke som försöker fånga dem.




När Saga fick bo en natt hos Tildas föräldrar hade vi en mysdag på Chappen och bodde i en stuga på campingen, här är en slappstund innan banden börjar spela, lite bubbel jag fick av tjejkompisarna nu när jag fått sålt butiken...



Det blev felbokning av husen, så vi fick en liten vipstuga med större altan så vi kunde sitta och mysa under tak i regnet...inte fel en helg som denna:)



Kontrasterna är stora i parken och Peter fångade en rolig vy från vår altan...



När sista bandet spelat gick vi hem genom parken...Vilken stämning:)



Jaha, det var denna helgen det! Såhär glada var vi efter allt vi fått uppleva!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0