4 juni 2012 - Sentimental...

Idag har vi gjort överlämnandet och jag har tagit hem de sista pinalerna från butiken...här är det sista lasset på väg upp på vinden...


Spanade in det underbara 120-årsjubileet när vi fick låna kläder från SVT och gick runt så här hela dagen!



Mycket jobb var det under alla år, jag kan väl(utan överdrift) säga att jag var arbetsnarkoman...men när Saga kom började jag förstå innebörden med att prioritera annat och få en hyfsad balans i tillvaron, då fick AP-Fastigheter en känga från mig och det fanns ingen återvändo...



Och här börjar den nya epoken. År 2006 flyttade vi ner till Lilla Bommen istället, mina älsklingar under förberedelserna inför öppningen i augusti ...



Där har jag varit tills Nettans övertag idag...

Nu pillar jag med mejlutskicket till alla mina 1.000 st kontakter, förlåt Nettans i nuläget. Sen blir det att sova sött!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0