1 juni 2012 - Sista dagen på jobbet!

Då blir det såhär





Det känns lite vemodigt, men jag har ju genomfört det som jag påbörjade efter julen. Att få dra igenom den 20:e julen och sedan kunna säga till mig själv att nu räcker det. Nu blir det en tid för tanke sen får vi se...:)

Nettan som tar över är en sprudlande person, energiknippe som bjuder på skratt. Hon tycker om utmaningar, är kreativ, har erfarenhet inom blomsteryrket och kommer att dra vidare Beyers på sitt sätt. Jag tror på dig Nettan, du kommer att göra ett bra jobb!

Så nu är det dags att vända på bladet,  snart är denna bild ett minne blott...


Ikväll firas det med mousserande och sushi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0