8 februari 2012 - Nu drar min REA igång och AllaHjärtan står för dörren!

Jag röjer i källaren och hittar en massa roligt som jag nu drar ner priset på. Här har vi t.ex lite vaser... Härligt krackelerat glas i bärnstensfärg.



Här är en enkel liten vit vas som jag satt bra pris på...även krukor, glasvaser och annat smått och gott finns till bra priser. Välkommen in och spana.



Har även tagit in lite ny inspiration såsom citrusplanta, mmm...nu borde väl våren komma...längtar och väntar...



Men först Valentin, glöm nu inte tisdagen den 14 februari och ALLA HJÄRTANS DAG!!!



Här har vi kärleken själv, Passionros...och fler får jag in i helgen!!! Hör av dig till mig på
031-158015, så arrangerar jag din kärleksbukett.

Och du, den 14 februari har jag öppet från 09.00 - 18.30!


Välkommen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0