29 september 2011 - Emma S!

Känner mig lite ur gängorna, humöret svänger och jag tycker att jag jobbar för mycket...vilket jag oxå gör, men nu känns det inte lika roligt som det brukar göra. Vad göra? Surfar runt och landade på en blogg av en kvinna jag beundrar. Hon är vacker inte bara på ytan utan andas ...minimjölk...:-) Jag menar hälsa, ungdom och glädje! Emma Wiklund http://damernasvarld.se/emmawiklund/.

Hennes hudvårdsprodukter, känns gedigna och varför inte sponsra henne istället för stora internationella företag som jag inte alltid har så stort förtroende för. Jag var inne på Emmas sida om produkterna och det kändes bra i magen, så varför inte testa?
Så jag gick med bestämda steg till Åhlens och köpte lite basartiklar...Nu ska jag ha mitt eget spa hemma när jag känner mig som mest stressad. Har lovat mig själv att dricka mycket vatten, röra på mig mer och sist men inte minst SKRATTA!!!
Underbart! Nu kommer jag att sova gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0