10 september 2011 - kursdag

Ja, idag är det lördag och därmed kursdag för 5 kvinnor från www.liveit.se det blir till att hitta på något kul tema:-) Igår gjorde jag även en sorgdekoration från ett företag via blommogram. Det blev lite sensommarkänsla med solrosor, lila gladiolus vita dahlior, liljor och annat smått och gott



Kan väl erkänna att bilden blev lite hastigt tagen, då jag på morgonen när bilen var packad för alla morgonbud som skulle köras, upptäckte att den inte ville starta.... Jag blev bogserad ner till Förenade Bil i Sisjön och väntade på en lånebil då de inte kunde se var problemet fanns (en flong ny Kia!?). Var ensam denna fredag så då förstod du att ingen fanns i butiken för att öppna den i tid...Jag var så ARG!

När jag väl fått öppnat butiken kom budet och binderiet skulle iväg, tur att kameran var rätt inställd iallafall:-)

Så, nu får jag hoppa in i duschen och efter kursen idag blir det Liseberg för hela slanten:-)

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0