3 november 2011 - Utlottning av biljett till Stora Må Bra Dagen!

Härligt! Nu är jag hemma igen efter en vecka i Scottland. Utvilad och inspirerad till tusen tar jag tag i  julpysslet!

- Julkranskursen

Torsdag den 17/11 Går den av stapeln!

Vi håller på från 18.00 - ca 19.30 och priset är 425:-/pers. Kl. 17.45 samlas vi här i butiken på Lilla bommen 6 – i Länsförsäkringars hus vid Läppstiftet! Jag står givetvis för glögg och pepparkakor! Här är det först till kvarn som gäller...

 

- Julvernissage

Fredag den 25/11 har vi mys med glögg och pepparkakor!

Hela dagen från 10.00 – 18.00 har vi visning i butiken av juldekorationer, julbuketter, julblommogram och annat trevligt. Vi ger dig tips om hur du lägger upp julens hälsningar till familj, vänner, arbetskollegor, kunder mm. Du får givetvis med dig årets almanacka och julbroschyr. Kom in och låt dig inspireras!

- STORA MÅ BRA DAGEN – Samt i år kommer jag att lotta ut en biljett till dig värde 2.290 + moms!

Tisdagen den 29/11 kommer vi att vara på Lisebergsteatern

Tillsammans med Lära för livet, erbjuder vi en inspirationsfull dag med intressanta talare som Thomas Bodström, Maria Lundqvist, Kenny Bräck och många fler. Mat, dryck och garanterat mingel är också det vi bjuder på under dagen. Bifogar inbjudan där du kan läsa mer.


Skicka bara ett mejl till mig och beskriv varför just Du vill låta dig inspireras, så drar jag vinnaren nästa vecka!  [email protected]


http://www.storamabradagen.se/Program-anmalan.html










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0