21 juni 2011 - Snart Midsommar och semester!!!

Ja, då är vi snart här...sommar och sol...!? Vi får väl se, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder;-) Vad som är viktigt denna vecka är iallafall SOMMARREAN innan stängningen jag gör i år :

Semesterstängt har vi under v. 28, 29 och 30. Stänger faktiskt redan på torsdag den 7/7 i år.


Om vi återgår till REAN kör jag 20% - 50% på de flesta av grupperna i butiken, även vissa krukor kör vi 50% på rakt över. Detta pågår fram till den 7/7 så skynda dig att fynda, kanske en liten grupp till midsommarfesten?

Sen får vi inte glömma Midsommar till helgen. Jag har laddat med blåklintsbuntar och annat fint till midsommarkrans/ bukett, även härliga sommarblommor har jag tagit in för helgen.

Sist men inte minst har jag JORDGUBBAR, svenska så klart! Dagspriset är 34:- lådan. Hör av dig om du vill beställa. Jag har en hel del order till onsdag och torsdag!!!

Var inne i Nordstan och sponsrade Jappe Idström och gänget med lite blommor i helgen. De står där för ett riktigt bra arrangemang WORLD TRANSPLANT GAMES. Länkar med hemsidan som Victoria Ahlén skickade på Facebook.

https://www.facebook.com/#!/pages/Official-World-Transplant-Games/186223188056478

Nu får jag fortsätta att göra upp mina go'a sommarbuketter.

Midsommar, here I come!!!:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0