18 februari 2011 - Äntligen fredag! Nu har jag även lite bilder på binderier.

En krans med dekorationen på sidan istället för i mitten.

Vit krans med prärieklocka, ros, lejongap, ginst, ranunkel mm

Och här är en liggande dekoration i vårfärger...

Här är med rosa rosor, liatris, iris, nejlikor, santini mm

En lugn fredag har nått sin ände. Stängde vid 17.30 och promenerade genom stan. Bilen som havererade igår står kvar utanför butiken...orkar inte ta detta idag utan köper nytt batteri(hoppas det är det enda problemet för en bil som vägrar starta) imorgon på Förenade Bil.

Just nu är det fredagsmys som gäller med Pizza, Mohawk vs Amarillo (öl från Sigtuna Ölbryggeri) en go beska:-)

Ostkrokarna håller jag mig ifrån, har jag väl börjat kan jag aldrig sluta. Beach 2011 närmar sig med stormsteg;-)

Ha en härlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0