16 februari 2011 - Specialbinderier för begravning

Ja, det var Alla Hjärtan de...en mastodontdag passerade och flöt på jättebra med Therese, mig och Mainy som backup. Nästan alla rosor sålda, är jättenöjd:-) 

Nu är det lugnet efter stormen och vi städar upp i butiken. Detta år ska jag dokumentera hur många rosbuketter samt tulpanbuketter som såldes, hur många solitärer som gjordes upp samt hur många arrangemang och krukväxter som såldes.

Jag kollar nu även upp hur mycket reklamkampanjen på letsdeal har gett, en storinvestering som jag tror kommer att generera framöver. Något jag verkligen vill rekommendera, ett företag med stor genomslagskraft, kanonbra marknadsföring som öppnar många dörrar för konsumenten. Att bara få turista i sin egen stad, det är toppen!!! Gå in på www.letsdeal.se och låt dig ta del av dealarna.

Nu kör vi på med vardagen igen, och vi har 2 binderier denna vecka, lite specialjobb, vilket berikar oerhört. Emelie gjorde detta arbete, vårkänsla med tulpaner mm

En härlig stående dekoration med vårkvistar tulpaner, prärieklocka, ornitogalum, murgröna, gerbera etc. 

Sen har vi Mainys första arbete...kolla in detta!!!

Solfjäder i vitt, rosor, nejlikor, ornitogalum mm

En riktig utmaning som hon tog till sig utan problem. Grattis Mainy till ett kanonjobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0