17 december 2011 - Tiden går och nu är julen snart här, men...

innan dess, lite mer julinspiration...

Kameran har varit på reparation i över 3 veckor, så jag har legat lågt med nya kort. Senaste veckan har varit full med att röja, pyssla, fakturera och sortera...tråkiga saker men som behövs göras. Nästa vecka blir det full fart med julbeställningar som ska levereras innan julafton. Peter och Saga är i Sollefteå och hälsar på Peters släkt i några dagar medan jag passar katterna, jobbar och som nu, sitter vid datorn...tid för mig själv med andra ord:-)

Peter tog lite goa bilder idag i butiken innan de hoppade på tåget vid 06.42.

Amaryllis har vi i många olika variationer, en pampig och hållbar lök, finns i många olika färgkombinationer.

Multihyacint, jätterolig lök som kan delas upp och användas till kransar och annat kul, med denna söta GOD JUL-bricka i trä:)

Tasettlökarna doftar fantastiskt, här i ett fat med en mysig liten tomte...

Se vilka härliga granar!!! Har sålt mängder av dem iår!

Inte att förglömma, Tintin, vår hedersgäst i år. Vi har allt lite fina prylar kvar från Tintinkollektionen:)



Och sist men inte minst, får jag hälsa er alla en härlig, stressfri och glädjefull julvecka:D



Ska snart ta och knoppa efter ett minijulbord med mig själv, katterna och nätet:)...och givetvis Bröllopssfixaren på TV4...romantisk komedi...perfekt!!!

Och, inga julklappar iår (åja, Saga får lite paket som sig bör för en 6-åring). Men, inget spring på stan eller massor av stress, iår ska det bli pengar till Emelie Kanter som hon får ta med sig ned till Ghana för det nya barnhemmet som ska installeras. Tänker på dig Emelie och kämpa på! http://www.greatandoh.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0