5 oktober 2010 - Tempo...men nu är det ändå kursdax, häng på!

Andas ut efter en mastodontmåndag...upp 02.30 och sedan tempo hela dagen för att äntligen få stänga dörren till butiken 18.30...16 tim!!! Inköp av veckans snitt samt även snitta upp dessa, 20 st morgonleveranser ska göras  samt köras, ett 1.200:- arrangemang ska göras och köras ut, 25 arrangemang ska göras samt köras ut. Så har vi även de löpande kunderna...men, vi fixade detta Therese och jag:-)

Inatt sov jag ivarjefall välbehövliga 11 tim:-) Jag fick även lämna min ängel på dagis, så vi hade en lite mysmorgon hon och jag.

Just nu är det eftermiddagslugn och jag har bryggt mig en kopp kaffe och gör lite härliga beställningar för morgondagen, nästan allt går i hösttoner.


Även butiken går i höstens färger, nu har Therese"lagt in" en höstsection.

Nu vill jag även flagga för höstens kurser här på Beyers, L. Bommen 6.

Kursutskicket till mina kunder lyder som följande;

Torsdag den 7/10, En mysig ljusdekoration i fat med snittblommor runtom, härligt när mörkret börjar falla. 

Onsdag den 27/10, Snart är det Halloween, varför inte göra en skål dekorerad skräckens tecken, vi gör ett arrangemang i en Pumpa!
 


Tis den 16/11 samt torsd den 25/11, kommer vi även att ha Julkranskurser, där du får välja mellan
att göra ljusdekoration på krans alt. en dörrkrans. Priset är då 400:-/pers. Inbjudan kommer senare.

Varje kurstillfälle om du endast vill ha växtpyssel kostar 375:-/ person och sträcker sig från

18.00 – ca 20.00, du får med dig den kruka eller vas som ingår samt blommor. Fika bjuder jag på såklart och du betalar på plats. Hör av dig till Pernilla senast 2 dagar innan kursdag.

Men nu kan du även få kombinerat med Whiskyprovning under sakkunnig ledning. Peter Söderlind, som har uppdrag från Ådalens Destilleri www.boxwhisky.se , guidar oss!!!

Är det inte kanoon, tack Peter för att du ställer upp så fint:-)

Och du, hör av dig till mig på 031-158015, 0708-957244 om du är nyfiken:-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0