20 Oktober 2010 - Förbereder helgens erbjudanden!

Ja, denna vecka har jag haft lite att pyssla med. Det har varit kundfester, konferenser och invigningar. Butiken har därmed"blomstrat" lite extra. Jag har köpt in en ny vas (lite fina glasrör på en platta) som jag dekorerat med ett orange band och guldtråd.

Bara vasen kostar 145:- men dekorerat lite fint med blommor (som på bilden) blir det nu ett bra totalpris på 215:-. Jättepraktisk att sätta på receptionsdisk eller vid middagsbjudning.

Höstkänsla!

Andra lite höstiga blommor som jag har inne är höga Callor för 65:-st, pampigt att ge bort.

Callor

och solrosor för 35:-st
 
Solrosor

Sen har vi givetvis buntar från 49:- och mycket, mycket mer! 

Välkommen in och låt dig inspireras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0