9 juli 2010 - Ont i benen

Vaknar med ont på utsidan av låren, en molande värk som fanns där redan när jag gick och lade mig igår. Hungerkänslorna är inte lika starka, men jag är trött...

Drar iväg redan vid 7.00 för att hinna med lite företag innan öppning. Fredag, underbara dag!!! Givetvis ringer Gunilla och vill att vi ska komma på grillmys vid 19.00. hos henne och Philip. Jättekul! Det blir Saga och jag då Peter är på koncert med Kris Kristoffersson på Trädgårn. Han fick sig ett litet försnack:-)

Kris och Peter

Men sedan kommer jag ihåg att jag fastar...så det blir att handla lite goa saker till Saga istället. Att gå och handla på delikatessen, finns det värre tortyr?

Fuskade lite idag...åt 7 st jordgubbari butiken, låtsas som att det inte hänt och går vidare. Man är ju ändå mänsklig. Det gick bra under grillkvällen. Det blev några körsbär och....jag smakade på grillad Marsmallows. Det blev verkligen en intressant reaktion, direkt kände jag en värme i benen som fortfarande värkte lite, och blev riktigt pigg...för en stund.

Innan läggdax är jag helt utmattad av dagen bergochdalbana med kickar av fruktsocker och vanligt socker...får skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0