6 juni 2010 - Nya projekt...


Inte nog med att jag under de senaste månaderna jobbat ca 60-70 tim varje vecka, tror du inte jag har bestämt mig att ta mig an ett nytt projekt, precis när jag känner att allt börjar lätta på jobbet. Måndagsbuden har jag endast ett fåtal kvar att göra, och företagen har så smått stängt för semester. Jo jag talar om att fasta.

Snabbt som blixten tog jag mig ner till hälsobutiken på Vasaplatsen och inhandlade ett 5 dagars fastepaket...7 dagar hade jag kanske föredragit, men vi ska ju till Sollefteå på måndag och jag vill ju inte vara oförskämd mot Peters föräldrar att sitta där med Juice när de bjuder på så god mat. Ja, ja, det är nog lika bra detta. Det var ju ca 6 år sedan jag höll på med utrensning av kroppen och under en längre period var det ganska regelbundet( 1 v. varje år vid maj-juni) om nu den mentala och den kroppsliga Pernilla kunde samsas om att detta föll rätt i tiden(vilket inte alltid klickade)  Iallafall nu drar jag igång!

Allt är på plats, nu är det bara att följa schemat!

Nu fortsätter vi med våra sommarprojekt i butiken. Therese och jag kommer att greja och feja under sommaren(nu när vi ändå är på plats från 11.00-16.00 varje dag fram till den 9 aug)

Vi börjar med en ny färg på väggen. Kolla skillnaden mellan den gamla och den nya, härligt va?

Den gamla lite glåmiga färgen..

Nu nya färgen, GRÖN PAPAYA.

Sådärja, fondväggen har fått lite piffigare färg, Grön Papaya. En färg vi köpte i Färgkällan på Achebergsgatan. Kanonbra service!(speciellt för mig som inte hade en aning om vad jag ville ha.) Therese körde ett målarrace på en dag och jag tog den andra gången dagen efter. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0