30 juli 2010 - Å regnet det bara öser ner...

Står i butiken, det är fredag eftermiddag. Idag beundrar jag de fina hyllorna som Peter satt upp på den härligt gröna papayafondväggen. En enda kund har besökt mig idag, samt ett endaste blomsterbud ska levereras och så är det ÖSREGN! utanför. Jobbar nu med arrangemang för en av båtarna jag  ska leverera till imorgon. Men vad är detta?

Ingen kommer in och köper även om jag har 20% på alla varor och växter, ingen tittar på mina uddakrukor för 20:- st. Hur tyst som helst...

Det blir nog att stänga lite tidigare idag, suck.  Kanske kan vi vara lite "crazy" ikväll, och byta ut fredagspizzan mot lite tacos? Jag får lobba för detta i hemmet;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0