22 juli 2010 - Tillbaka från semestern!

Härligt! Att få tillbringa tid med gosetjejen är det bästa som finns. Peter tog detta fina kort på Saga.

Härlig sommarbild på Saga!

Ja, då har vi varit i Sollefteå hos Peters Föräldrar. Therese har skött rodret i butiken och jag har känt mig totalt avkopplad från jobb och huvudbry. Här har vi Saga som är lite drömmande...

Sommarsaga i blomsteräng

Vi besökte även Marieberg utanför Kramfors där ett nytt whiskydestilleri har dragit igång. Ådalens Destilleri. Här är en bild på den anrika byggnaden som nu rustas upp. År 2012 firar den 100 år. Läs mer på www.boxwhisky.se

Ådalens Destilleri, just nu världens nordligaste wiskydestilleri. 

Fastan gick bra. Avslutade upptrappningen i onsdags den 14 juli, nu är det gott att få frossa i allt som jag tycker om ;-).

Igår köpte jag Rosévin, Fetaost, Räkor, Oliver, Avokado, Skagenröra och mycket annat gott...Fick besök av vår vän Martin Grill och vi alla frossade i trädgården. Åh, härliga svenska sommar!!!

Butiken knallar på så smått och Viveka på BlomsterAktören (vars kunder jag tillfälligt tagit över medan de varit i Kenya i över 7 mån och där adopterat lilla Rasmus) har kommit tillbaka till Göteborg igen.

Grattis Viveka och Fredrik till en underbar liten kille!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0