10 juli 2010 - Slappardag på stan och fortsatt ont i benen...

Kravlade mig upp vid 06.00 och körde genom stan för att göra ett arbete till en båt. En härlig känsla att se alla människor på stan så tidigt en lördagsmorgon, antagligen promenerar de hem från något uteställe i den varma morgonluften. Några lite stressade med rullväskor noterade jag oxå, kanske på väg till ett tåg eller en buss för en resa någonstans... semester, denna ljuva semester. Snart är det min tur.

Kommer hem vid 07.15 och somnade direkt. Peter Saga och jag tar sedan en promenad i solen ner till stan och upplever en lite exotisk hetta blandat med turister, Partillecupungdomar på heden och matdoft....suck. Vi tar en öl(Peter njuter av den), jag tar en kall Ramlösa och Saga en dricka och sätter oss på uteserveringen till Bishops Arms.

Vi fortsätter ner till Heden och ser på alla aktiviteter som är uppriggade för ungdomarna, bl a plastbollar som man går in i och rullar runt på vatten, häftigt!

Sen blir det lek i Trädgårdsföreningen innan vi kommer hem igen. Har fortfarande ont i benen, varför släpper det inte? Dricker massor och går och lägger mig och läser för Saga...somnar själv så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0