16 augusti 2010 - Nu drar det igång efter semestern!

Kan erkänna att det var segt imorse, men nu är måndagsturen avklarad:-) Fixar lite med papperna och ska imorgon fakturera - med en tyst sommar händer ju inget på kontot.

Har även anmält mig till Göteborg City Rotarys Kickoff och 15 årsjubileum.

 Herregud, jag tror minsann att jag varit Rotarian i 12 år nu.

För mig är hjälpprojekten och gemenskapen det klart viktigaste, viljan att ge i form av pengar och engagemang på ett osjälviskt sätt till medmänniskor som behöver hjälp. För nuvarande har vi projekt i Afrika, Indien och även Gatljuset lokalt här i Göteborg.

Idag fick jag även inbjudit min syssling Emelie Kanter som på ett fantastiskt sätt bygger upp barnhem i Ghana. Hon kommer att hålla föredrag fredagen den 17/9, och berätta om sitt arbete. Hon behöver verkligen all hjälp hon kan få! Se hennes blogg:
www.emelieighana.blogspot.com

Nu stänger jag butiken och går rakt ut i regnet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0